Season 2 [Spoiler]
Moderator: philomina
- Annika
- Globaler Moderator
Season 2 [Spoiler]
Promobilder
Zur Zeit noch keine Promobilder vorhanden...
#2.01 "In my time of dying"
(28.09.2006)

#2.02 "Everybody loves a clown"
#2.03 "Blutlust"
#2.04 "Afterlife"
#2.05 "Simon said"
Zur Zeit noch keine Promobilder vorhanden...
#2.01 "In my time of dying"
(28.09.2006)

#2.02 "Everybody loves a clown"
#2.03 "Blutlust"
#2.04 "Afterlife"
#2.05 "Simon said"
Zuletzt geändert von Annika am 30.08.2006, 18:38, insgesamt 1-mal geändert.
- Annika
- Globaler Moderator
Episode 2.01: In My Time of Dying
A shaken John vows to help his oldest son at any cost. While Sam frets at his comatose brother's bedside, Dean's consciousness wanders the hospital with Tessa, a woman apparently in the same situation. But her frustration grows as he shakes off her subtle manipulations. Sam and John reach a truce, but the father knows more about his son's mysterious abilities than he lets on. Source: SpoilerFix.com
- WinchesterFan
Danke für die Spoiler, Annika.
Damit wissen wir also, dass Sam und Daddy den Unfall einigermaßen überstanden haben, aber das es Dean ziemlich erwischt hat. Ich bin mal gespannt, wie sie ihn retten können bzw. ob das Unfall noch Nachwirkungen mit sich bringen wird.
Sehr gut finde ich, dass sie anscheinend mal wieder auf Sams Fähigkeiten eingehen werden, das kam mir in der 1. Staffel sowieso zu kurz.
Damit wissen wir also, dass Sam und Daddy den Unfall einigermaßen überstanden haben, aber das es Dean ziemlich erwischt hat. Ich bin mal gespannt, wie sie ihn retten können bzw. ob das Unfall noch Nachwirkungen mit sich bringen wird.
Sehr gut finde ich, dass sie anscheinend mal wieder auf Sams Fähigkeiten eingehen werden, das kam mir in der 1. Staffel sowieso zu kurz.

If you work hard, good things will happen.
- Annika
- Globaler Moderator
Episode 2.01: In My Time of Dying
Airdate: Fall 2006
"John will definitely have survived the car crash, he's alive and well, and he'll soon have a face-to-face confrontation with the demon," [reveals series creator Eric Kripke.] Source: Ask Ausiello @ TV Guide
Episode 2.02: Everybody Loves a Clown
Ellen is shocked to hear John's whereabouts. Alex struggles to control her jealousy and resentment when the boys take over her first solo hunt, eventually establishing a gentle rivalry. Dean's adversity to "chick-flick moments" leads to a harsh lecture for Sam. Source: SpoilerFix.com
"We will introduce a new set of 'hunters' this season — a mom and her daughter, who will be about the same age as the Winchester boys," [reveals series creator Eric Kripke.] Source: Ask Ausiello @ TV Guide
- Annika
- Globaler Moderator
Episode 2.03: Bloodlust
The Impala returns to duty. Dean and Sam hunt with Gordan, whose dangerous motivation is ultimately darker than theirs. Feeling out of the loop, Sam seeks Ellen's counsel. Dean continues to wrestle with grief. The boys meet a pack of vampires determined to survive by leaving humans alone; the Winchesters learn evil no longer exists in black and white. After he threatens Sam, Gordan learns an unforgettable lesson from Dean. Source: SpoilerFix.com
- Annika
- Globaler Moderator
In episode 2.03, the vampires kidnap Sam, but release him unharmed to prove their intentions. An irritated Sam won't let anyone except Dean refer to him as 'Sammy'. Dean is forced to hot-wire the Impala. Source: SpoilerFix BuddyTV Spoilers Chat
Episode 2.04: Afterlife
Dean and Sam assist Neil Levine, a heartbroken college kid who consoles his long-time crush after her breakup and then loses her in a car accident. Determined to have his feelings returned, Neil uses necromancy to bring her back from the dead. His efforts backfire when she returns as an angry and vengeful spirit, forcing the brothers to stop her before she kills her boyfriend and the girl he cheated on her with. Source: SpoilerFix.com
- Annika
- Globaler Moderator
Episode 2.05: Simon Said
Dean cheerfully gives the Impala to Andy. Source: SpoilerFix BuddyTV Spoilers Chat
Sam's visions lead them to Andy, another 'chosen one'. Dean falls victim to Andy's powers, allowing Sam, who can't be affected, to hear his brother's buried fears. Realizing that, Sam asks his brother to let them go ahead while they rescue Tracy, the victim of Andy's previously unknown twin. Webber's abilities, with control far superior to both Sam and Andy, could spell doom for Dean. Source: SpoilerFix.com
The brothers meet Andy Gillette, a modern-day hippie near Sam's age with the ability to control minds. His sudden change from rather small influences, such as convincing people to 'loan' him their cars, attracts attention. Source: SpoilerFix.com
Hier gibt es die ersten Promofotos für die erste Folge der zweiten Staffel "In my Time of Dying"
Edit: Hab ja den Eintrag total übersehen
Freu mich riesig über die Bilder. Wisst ihr was ich mir denke? John wird einen Handel mit dem Dämon eingehen, Deans Leben retten und dafür seines aufgeben. Könnte ich mir gut vorstellen.
Edit: Hab ja den Eintrag total übersehen

- WinchesterFan
Da bin ich ja so was von dagegen!Yavanna hat geschrieben: Hab ja den Eintrag total übersehenFreu mich riesig über die Bilder. Wisst ihr was ich mir denke? John wird einen Handel mit dem Dämon eingehen, Deans Leben retten und dafür seines aufgeben. Könnte ich mir gut vorstellen.

Papa Winchester taucht eh schon sehr selten auf, ein bisschen mehr von ihm ist doch wohl ein MUSS!
Viele Grüße, Anke
Bei mFb kann man sich die Bilder jetzt auch ansehen.
Ich muss sagen, Jensen sieht hammermäßig aus.
Kann er bitte in der Serie auch so herumrennen!
Bin jetzt noch ganz baff. Und ich dachte, der Typ kann nicht besser aussehen, als er es eh schon tut. Da hab ich mich wohl geirrt... 
Ich muss sagen, Jensen sieht hammermäßig aus.

If you work hard, good things will happen.
- philomina
- Administrator
ja bitte, ich stimme auch sehr dafür!ladybird hat geschrieben:Ich muss sagen, Jensen sieht hammermäßig aus.Kann er bitte in der Serie auch so herumrennen!

und jareds haare wachsen immer weiter, dabei hätte ich ihm schon zur ersten staffel zu einem haarschnitt geraten.
oh, so langsam werd ich ganz aufgeregt und freue mich auf die 2. staffel. 'n bißchen ist die serie für mich neben den 4400 in vergessenheit geraten in der pause, aber jetzt freu ich mich wieder