Fringe-News

Unterhaltet euch mit anderen Fans über die unerklärlichen Phänomene, denen das Team um Olivia Dunham und Peter Bishop auf den Grund geht.
Benutzeravatar
Heike
Beiträge: 4005
Registriert: 07.11.2005, 14:07
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Berlin

Re: Fringe-News

Beitrag von Heike »

Optimism From E!Online Regarding Season 4

This just in from Kristin and the E! Online website!
Take a little breath fellow fans, and keep praying.

Dan in Pompton Plains, N.J.: What are your thoughts on Fringe? Canceled or renewed? It would be a crime if it gets axed. Almost as bad as John Noble not getting an Emmy nod for his role as Walter/Walternate.Inquired about Fringe's future for you, and insiders are pretty optimistic that Fringe will get another season. The show is said to be a personal fave of Fox boss Kevin Reilly, the DVR numbers are great, and oh yeah, in comparison to shows Lie To Me and Human Target, the series is a veritable critical darling. There are no guarantees in life or in television programming, but we feel pretty confident that season four of Fringe will happen. Yay!
link
Bild
Benutzeravatar
Heike
Beiträge: 4005
Registriert: 07.11.2005, 14:07
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Berlin

Re: Fringe-News

Beitrag von Heike »

irgendwie kochen die gerüchte ja grade wieder extrem dolle hoch :down:
Rumor: ‘Fringe Canceled’ (Unofficial)

We don’t post rumors here without explicitly making that clear, so take this as a rumor/speculation until further notice. However, Metro Van Films has just tweeted the following:

“Getting word that fringe series is cancelled or moving out of Vancouver. Big shipping containers arrived near fringe stages”
fringebloggers.com

Only YOU can Save Fringe! Joshua Jackson reaches out to fans via radio

In case you missed it, Josh was the featured guest on “GeekTime” (SiriusXM Radio Howard Stern 101) yesterday afternoon. He was pushing and plugging all things “SAVE FRINGE”!! It was a great interview and a lot longer than most of his radio segments. You can download the two part interview on the audio page and via the links below:
link

edit
Fringe Executive Producer Responds To Rumor: ‘Not Canceled’

Hi. I just hopped on and saw all this. Fringe is not cancelled. Some people love bad news SO much they make it up. ; )
link
Bild
Benutzeravatar
Schnurpsischolz
Beiträge: 11503
Registriert: 27.09.2007, 14:35
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Saalfeld

Re: Fringe-News

Beitrag von Schnurpsischolz »

Leute, lasst euch nicht immer von solchen Gerüchten aus absolut unzuverlässigen Quellen verrückt machen. ;)

Denn es gibt einen Grund zur Freude, holt die Sektkorken raus, plant die Party fürs Wochenende:

Fringe geht in die 4. Runde.

Bild
Benutzeravatar
Pretyn
Beiträge: 3281
Registriert: 16.12.2009, 15:45
Geschlecht: weiblich

Re: Fringe-News

Beitrag von Pretyn »

Schnurpsischolz hat geschrieben:Fringe geht in die 4. Runde
Yeah, das sind mal tolle Neuigkeiten zum frühen Morgen! :up: Da können nur gute Geschichten auf uns zukommen.
Bild
~*~
Mrs. Darcy
Beiträge: 705
Registriert: 01.09.2005, 16:06
Wohnort: Franken

Re: Fringe-News

Beitrag von Mrs. Darcy »

Mensch, da freu ich mich jetzt aber. :up:
Hat Fox fein gemacht. :D

Ich wäre wirklich sehr traurig gewesen, wenn die Serie gerade jetzt abgesetzt wird, wo sie so gut ist. Ohne eine 4. Staffel hätte es wohl auch keinen vernünftigen Abschluss geben, sondern nur Fragen über Fragen. Hätte mir im nachhinein die ganze Serie ruiniert.
Bild
I´m a lucky woman!
Tilda

Re: Fringe-News

Beitrag von Tilda »

Juhuuu! Was für ein schöner Morgen mit einer so schönen Nachricht! Ich freu mich wie tausend kleine Brezeln :D
Benutzeravatar
Heike
Beiträge: 4005
Registriert: 07.11.2005, 14:07
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Berlin

Re: Fringe-News

Beitrag von Heike »

Schnurpsischolz hat geschrieben:
Fringe geht in die 4. Runde.

Bild
^_^ :up: ^_^ ich glaub das ja nicht, was für ein toller start ins wochenende! super news! :anbet:
Bild
Manu22

Re: Fringe-News

Beitrag von Manu22 »

Schnurpsischolz hat geschrieben:Leute, lasst euch nicht immer von solchen Gerüchten aus absolut unzuverlässigen Quellen verrückt machen. ;)

Denn es gibt einen Grund zur Freude, holt die Sektkorken raus, plant die Party fürs Wochenende:

Fringe geht in die 4. Runde.

Bild
:anbet: :anbet: :anbet: :anbet: :anbet: :anbet: :anbet: :anbet:

DANKE FOX! Ihr glaubt gar nicht, wie sehr ich mich freue ... und super, dass man mit der Bekanntgabe der Verlängerung nicht bis zu den Upfronts gewartet hat. So kann ich die restlichen Folgen der momentanen Season noch richtig genießen, ohne bangen zu müssen, dass FOX eventuell den Stecker zieht.

Mensch, besser kann das Wochenende wirklich nicht beginnen.
sheepyie

Re: Fringe-News

Beitrag von sheepyie »

Nachdem die Quoten letzte Woche ja schlechter geworden sind, hatte ich auch keine große Hoffnungen mehr für Fringe gehabt und umso mehr hab ich mich heute morgen gefreut, als ich auf Twitter die News las *freu* Damit können sie jetzt noch schnell ein schickes Ende für die dritte Staffel machen und dann geht es im Herbst wohl weiter mit S4 :up:
Benutzeravatar
Heike
Beiträge: 4005
Registriert: 07.11.2005, 14:07
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Berlin

Re: Fringe-News

Beitrag von Heike »

FRINGE Season 3 Blu-Ray Cover Art
Still no release date but we’ll let you know when we nose.

Bild
Bild
Benutzeravatar
Heike
Beiträge: 4005
Registriert: 07.11.2005, 14:07
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Berlin

Re: Fringe-News

Beitrag von Heike »

'Fringe' series finale 'has been written'

Fringe star Anna Torv has insisted that the show's writers know how the series will end.

The actress told TV & Satellite Week that the sci-fi drama's final episode "has been written".

"I've been told the ultimate final episode has been written," she said. "[The writers] know where they want us to go, but they don't know yet when we will get there."

However, Torv added that plans for the show's series finale "could still change", noting that the writing team have only sketched out a "skeleton" premise.

"It's more of a dance between the audience, the creators and the cast about what works and what doesn't," she explained. "It's nice that although the skeleton of what is going to happen is there, it's still a dance."

Torv, who plays Olivia Dunham, also admitted that she personally has no idea how Fringe will come to an end.
weiter gehts hier
Bild
Benutzeravatar
Heike
Beiträge: 4005
Registriert: 07.11.2005, 14:07
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Berlin

Re: Fringe-News

Beitrag von Heike »

Fringe Wins Three Saturn Awards!

Fringe won "Best Network Series", beating out Lost, Smallville, Supernatural, V, and The Vampire Diaries.
John Noble picked up another award in the "Best Supporting Actor in Television" category, beating out fellow Fringe actor Lance Reddick.
Anna Torv was finally recognized with an award for "Best Actress in Television".
link

yeahhh tolle sache! :up:
Bild
Benutzeravatar
Heike
Beiträge: 4005
Registriert: 07.11.2005, 14:07
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Berlin

Re: Fringe-News

Beitrag von Heike »

FRINGE Nominated For Three Teen Choice Awards 2011

Fringe has been nominated for three Teen Choice 2011 Awards. The show is up for Choice Fantasy/Sci-Fi TV Show, with Anna Torv and Joshua Jackson going for Choice Fantasy/Sci-Fi TV Actress and Actor respectively.

The ceremony takes place August 7 on Fox. Hit the jump for the full list of nominees and link to vote, and vote. And vote.
fringebloggers.com
_________

edit

votet für Fringe bei den Tubey Awards.

votet hier
Bild
Benutzeravatar
Heike
Beiträge: 4005
Registriert: 07.11.2005, 14:07
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Berlin

Re: Fringe-News

Beitrag von Heike »

Bild
Benutzeravatar
Heike
Beiträge: 4005
Registriert: 07.11.2005, 14:07
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Berlin

Re: Fringe-News

Beitrag von Heike »

Scream Awards 2011
BEST TV SHOW
BEST SCIENCE FICTION ACTRESS - ANNA TORV
GO VOTE
Bild
Benutzeravatar
Heike
Beiträge: 4005
Registriert: 07.11.2005, 14:07
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Berlin

Re: Fringe-News

Beitrag von Heike »

DC Comics has released a new 'Fringe' direct-to-digital comic series via the internet titled "Beyond The Fringe." The first issue was written by Joshua Jackson himself(!) and is available now for $0.99 via the link below.
link

Bild
Bild
Benutzeravatar
Heike
Beiträge: 4005
Registriert: 07.11.2005, 14:07
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Berlin

Re: Fringe-News

Beitrag von Heike »

Vote For Fringe For SFX Sci-Fi Awards 2012

best tv show
best monster or villian
Bild
Benutzeravatar
Heike
Beiträge: 4005
Registriert: 07.11.2005, 14:07
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Berlin

Re: Fringe-News

Beitrag von Heike »

Nominate the show and actors for the People’s Choice awards 2012
Vote for Joshua Jackson to nominate him in Favorite TV Drama actor : Joshua Jackson
Nominate Anna Torv (put her name in Other) in Favorite TV Drama Actress : Anna Torv
Vote for Fringe to nominate the show in Favorite Scifi/Fantasy TV Show : Fringe
Bild
houdinix

Re: Fringe-News

Beitrag von houdinix »

Also momentan sehen die quoaten ja wieder nicht so gut aus.
Vielleicht wird die 4. staffel schon die letzte gewesen sein :(
Benutzeravatar
Heike
Beiträge: 4005
Registriert: 07.11.2005, 14:07
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Berlin

Re: Fringe-News

Beitrag von Heike »

houdinix hat geschrieben:Also momentan sehen die quoaten ja wieder nicht so gut aus.
Vielleicht wird die 4. staffel schon die letzte gewesen sein :(
wirklich so schlecht? hab noch gar keine zahlen gesehen.
Bild
Antworten

Zurück zu „Fringe“